Dagens ris...

... går till mig själv! Då jag med en kriminell känsla härrom kvällen klippte mig ett. Med en rejäll sax i handen smög jag omkring i Kortedala och letade björk. Ett tu tre så hade jag ett påskris! Nu i efterhand känns min nervositet över att klippa detta ris något överdrivet, jag betalar ju trots allt skatt och lite måste man väl få ta från närnaturen? Spänning i vardagen.

Förövrigt så gillar jag påsken. Den är opretantiös och mest vårig. Idag är Jesus dödsdag men jag hänger inte läpp. Han uppstår ju bara om ett par dagar. Och jag är ju inte ens kristen. Inte så farligt iallafall. Nu ska jag baka en kaka och njuta av det lilla livet i min förortsetta. Hej hopp!









PS! Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: A-K

Glad påsk, snygging!

Älskar din rubrik idag, dagens ros för det!

Hehehe...

2010-04-02 @ 22:12:20
Postat av: Black beauty

I love the påskris.

2010-04-03 @ 21:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0