Måndagsbarn

Idag är det min lediga dag. Lägenheten har städats, more to come. Tvätten ligger i och det är skönt. Befriande att ha det rent omkring sig. Mindre hjärnkapacitet går då åt till att tänka "åhh..orka." För övrigt försöker jag ta tag idag. Ta tag i papper som ska sorteras, saker som ska skuras, inköp som ska göras och klipptider som ska bokas. Klippte mig senast i maj och jaa. det börjar synas.

I lördags gick jag ut med Anna och Emma, det var fint. Vi satt på Kings head i timmar och diskuterade bl. a Hitler, hönor och kvantfysik. Sedan mötte Togge, Tony (som jag numera kallar Monti) och Krille upp. Vi drog lite otippat till Sticky och höjde medelåldern avsevärt. Det var sköj, dansade till pop med sluta ögon och kände mig stark.





Sedan somnade jag på Krilles soffa. Söndagen var en smärre missär. Trött, schleeten, illamående då det enda jag åt var chips, godis och läsk. Men idag är allt bra! Solen lyser och jag är list- och planeringsdrottning!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lördagen var mycket trevlig! Tack min vän <3

2010-01-13 @ 11:18:19
URL: http://emmalennstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0