Godmorning two!

Hej! Jag är morgonpigg idag med. Idag har jag till och med gått steget längre än igår, jag har ett bröd i ugnen. Ljuva orealistiska idé om att stiga upp och slänga ihop en limpa innan jobbet, jag gillart!

Jag är shopping-galen! Igår damp det ner en liten inspirationstidning från hm på dörrmattan. Jag tappade upp ett bad, tände ljus och tog med mig tidningen som lektyr. Förvirrad av den delikata lyxkänslan som rådde i mitt badrum, kände jag att jag verkligen behövde inköpa en del av dem där oerhört inspirerande plaggen. Åhåå, min karaktär är verkligen horribel. Jag vill inte ha några inspirationstidningar. Jag ska precis börja samla till min drömcykel. En cremevit med bruna stänkskydd, lädersadel med mönster, snirkliga detaljer och flätad korg.

Jag vet att vartenda öre borde gå till en cykelinsamlingsbössa men ändå sitter jag och seriöst överväger några taskiga akrylplagg. Jag erkänner min konsumtions-svaghet.

Ikväll ska jag simma, det ska bli skönt!

Är fortfarande totalfascinerad av denna underbara dam:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0