Roliga timmen all weekend long

Sicken helg! Den inleddes med 50-årsfest, bara det liksom. Femtio år, jag är inte ens hälften av den summan. Det blev fisksoppa och roliga arbetskamrater. Dans non stop med åldringar (där gjorde jag succé) och ynglingar (barnen till åldringarna som skötte grill och spellista. Hos senare nämnda gjorde om möjligt ännu mer succé).



På söndagen kom Sandra och Karl på extrem snabbvisit. Jag hade bakat blåbärskladdkaka som var torr. Kamoflerade det hela med kardemummagrädde, bär och snyggt upplägg. 



Efter kaffe och kaka mötte jag upp Sofia. Vi cyklade i gulsvart moderiktig outfit till Rambergsvallen. Sol i ögonen, brandskadad vall, ny inmarschlåt (äntligen!) och tre poäng! Bäst i stan var det ja!


Kommentarer
Postat av: Clem

Det ska va gött å leva, annars kan de kvetta!

2011-08-23 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0