fett hår och rosa naglar

Jag fokuserar på det bra idag. Det rosa. Är så jävla pepp pepp pepp! Har hittat en mental låda där jag kan stoppa undan saker. Saker som stör, saker som kan vänta. Ett fett hår, en livssituation.

Jobbar med mitt enmansprojekt "Bussfri månad". Jag har både ben och cykel. Walk Idiot, walk! Idag ska jag cykla till Majorna. Jag känner mig lite osäker i Göteborgs cykelnät men hittar nog snart mina vägar.

Lyssnar förövrigt på Kings of Leon's Knocked up. Den är värd repeat-knappen. Den känns så stark. Jag känner mig stark när jag lyssnar på den. Därav årets Guldknapp, åh förlåt, Repeatknapp menar jag ju. Men det är kanske ungefär samma sak.

Vi har varit hundvakt åt Bruno Sötnos i veckan också. Det har känts fint. Soffan har varit i ljuva London pch inhandlat fina saker till oss (läs: mig). Bland annat urtjusiga badprodukter från märket Origia. Love at first sight och ett "vill-ha-mer-min-åpna-jävel-behov. Därför blev jag glad när jag hittade en svensk köpesida med märket. Tack Soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0